چون ما مرجع تخصصی هستیم

پاك كردن شوره و سفیدك روی كاشی و سرامیك

همیشه پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک از مسائل بسیار مهم در تمیزی و نظافت بوده است. بسیاری از افراد به دنبال راه حل های مفیدی برای این مسئله هستند. هنگامی که شما وارد مکانی مانند دستشویی و حمام شده و با صحنه ی سفیدک ها و شوره ها بر روی کاشی ها و سرامیک ها روبرو می شوید، اولین فکری که ذهن شما را به خود مشغول می کند ، نحوه پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک خواهد بود. برای اطلاع از قیمت کاشی مرجان اصفهان کافیست به صفحه محصولات این کارخانه در وب سایت فروشگاهی ایران سرام مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

روش پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک

شاید در این فکر باشید که نکند انتخاب شما برای کاشی و سرامیک غلط بوده است. اما این اتفاق برای بسیاری از کاشی ها رخ خواهد داد. رسوبات آب ،مواد شوینده و بسیاری از موارد می توانند از عواملی باشند که سبب ایجاد این سفیدک ها و شوره ها خواهند شد. برای پاك كردن شوره و سفیدك روی كاشی و سرامیك راه حل های بسیار زیادی وجود دارد. ایران سرام ارائه دهنده انواع کاشی و سرامیک می باشد که تو.جه به تجربیاتی که در این زمینه بدست آورده به شما روش ها و راه حل های گوناگون را برای شما شرح می دهد تا شما را برای رفع این مشکل تا حدودی همراهی کند.

مراحل پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک

همانطور که گفته شد برای این پاکسازی راه حل های بسیار زیادی پیشنهاد می شود که افراد با توجه به تمایلات خود اقدام به انجام آنها خواهند نمود.
روش های خانگی
در روش های خانگی افراد سعی بر این دارند که به وسیله ی مواد طبیعی اقدام به پاک کردن شوره روی کاشی و سرامیک نمایند. در بسیاری از موارد این روش ها بسیار موثر واقع شده اند. به دلیل اینکه این روش دوستدار بدن و سلامت افراد ، و همچنین دوستدار طبیعت می باشند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در استفاده از روش های خانگی افراد با استفاده از مواد بسیار ساده، نظافت و تمیزی های شگفت انگیزی را تجربه خواهند نمود. در این روش اغلب افراد از ترکیبات سرکه و جوش شیرین استفاده می نمایند و تاثیرات خارق العاده ی آن را شاهد خواهند بود. استفاده از این ماده ، نه تنها برای سلامت بدن و ریه ها مشکل ساز نخواهد بود ، بلکه سبب از بین بردن باکتری ها و میکروب ها نیز خواهد شد. همچنین این ماده ، دوستدار طبیعت نیز خواه بود. زیرا با استفاده از این ماده ، هیچ ماده ای سمی نخواهد شد. یکی دیگر از مزایای بسیار خاص در این ماده ، پاک کردن سفیدک های روی کاشی خواهد بود. البته در بسیاری از موارد استفاده از لیمو نیز برای این پاکسازی بسیار موثر بوده است. برخی از افراد به اضافه نمودن خمیر دندان به محلول سرکه و جوش شیرین نیز اشاره نموده اند و از تاثیر گذاری بسزای آن بسیار یاد کرده اند. استفاده از یک فرچه و یا یک مسواک قدیمی که دیگر کارایی ندارد برای این پاکسازی بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

مراحل پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک

روش های صنعتی :
اگر در برخی از موارد ، استفاده از مواد دست ساز خانگی برای شما تاثیرگذار نبود و به رضایت کاملی از پاک کردن شوره و سفیدک ها دست پیدا نکردید، می توانید از برخی روش های دیگر استفاده نمایید. البته استفاده از روش های شست و شو با مواد شیمیایی در حال منسوخ شدن هستند .اما در برخی از مواقع استفاده از برخی روش ها برای پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک بسیار موثر خواهد بود. اگر پس از پاکسازی با مواد شوینده ی خانگی به نتیجه ی مطلوبی دست پیدا نکردید ، می توانید از دوغ‌آب استفاده کنید. استفاده از دوغ‌آب سبب می گردد که منافذ باز، در بین کاشی و سرامیک ها کاملا بسته شود . همین مورد سبب می گردد که شوره ها و سفیدک هایی که شما شاهد آن بودید تا مقدار چشمگیری کاهش یابند. یکی دیگر از موادی که می توان برای پاک کردن شوره و سفیدک روی سرامیک از آن بهره برد، استفاده از پراکسید هیدروژن به همراه جوش شیرین می باشد. استفاده از این محلول نیز می تواند تاثیرات بسزایی بر پاکیزگی انواع سطوحی که از سرامیک ها و کاشی ها پوشیده شده اند، داشته باشد. استفاده از سفید کننده اکسیژنه نیز می تواند برای این پاکسازی ها بسیار موثر باشد.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+