چون ما مرجع تخصصی هستیم

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟

خرید کاشی و سرامیک ارزان می ‌تواند در کاهش هزینه های ساخت و ساز تأثیر چشمگیری داشته باشد. شاید برخی افراد با تصور اینکه با خرید از کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک می ‌توانند انواع کاشی و سرامیک ارزان را تهیه کنند، تصمیم بگیرند به کارخانه ها مراجعه کنند؛ اما قطعاً مشکلاتی بر سر راه این افراد وجود دارد. کارخانه ها معمولاً دور از شهر قرار دارند و امکان خرید حضوری از بخش تولیدی معمولاً وجود ندارد. به همین جهت افرادی که تصمیم می گیرند برای ساخت و ساز کاشی و سرامیک ارزان بخرند به فروشگاه های معتبر مراجعه می کنند. فروشگاه ایران سرام یکی از عرضه کننده های معتبر کاشی و سرامیک مقرون به صرفه می باشد که انواع کاشی و سرامیک با کیفیت را با قیمت های کاملاً اقتصادی در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد.

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟

آیا همه کاشی و سرامیک های ارزان بی کیفیت هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خیر کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارند و ارزان بودن آن ها دلیل بر بی کیفیتی نیست. برخی از کاشی و سرامیک ها در سال ‌های قبل تولید شده ‌اند و درجه تولید آن ها ممکن است 3 یا 4 باشد. به همین جهت قیمت آن ها نسبت به تولیدات جدید ترکه درجه تولید بالاتری نیز دارند کمتر و مقرون به صرفه است. درجه بندی کاشی و سرامیک در واقع نشان ‌دهنده دوام و مرغوبیت آن ها است. کاشی هایی که دارای درجه تولید 1 هستند از نظر جنس مواد مصرفی و مرغوبیت تفاوت چندانی با کاشی های درجه 2، 3 و 4 ندارند؛ اما این کاشی ها از نظر ظاهری با سایر کاشی های دیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال کاشی درجه 1 هیچ گونه عیب و نقصی در رنگ و لعاب ندارد؛ اما ممکن است کاشی های درجه 2 در قسمت لعابدار خودشان یک لکه کوچک لعاب نگرفتگی با اندازه بسیار کوچک در حد 2 یا 3 میلی متر داشته باشد. یا اینکه در کناره های سطح لعاب دار این کاشی ها به اندازه 5/0 میلی متر خال وجود داشته باشد. چنین عواملی هستند که باعث نامگذاری کاشی درجه 1،2،3،4 می شود. تمامی این مشخصات روی بسته بندی کاشی ها درج شده تا خریداران بتوانند با توجه به این موارد خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند.

ایران سرام: عرضه کننده کاشی و سرامیک مقرون به صرفه

شرکت ایران سرام عرضه کننده کاشی و سرامیک مقرون به صرفه در داخل کشور می باشد. این کشور با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه پخش و فروش انواع مختلف کاشی و سرامیک فعالیت داشته است. همکاری با تولیدکنندگان و کارخانجات معتبر تولید کاشی و سرامیک سبب شده تا این مجموعه بدون واسطه انواع محصولات با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان قرار دهد. مجموعه بازرگانی ایران سرام در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، انواع کاشی و سرامیک های با کیفیت را در اختیار شرکت های ساختمانی و فروشندگان مصالح ساختمانی قرار می ‌دهد. جهت ثبت سفارش و ارتباط با بخش فروش ایران سلام با شماره های درج شده در وب سایت ایران سرام تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+