چون ما مرجع تخصصی هستیم

آشنایی با ژورنال سرامیکز اینترنشنال

ژورنال سرامیکز اینترنشنال (Ceramics International) موضوعات علمی مربوط به مواد سرامیکی پیشرفته را پوشش می دهد و مشوق همکاری هایی است که بتوانند پایه های شیمیایی و فیزیکی پدیده ها را نشان داده، طراحی مواد را هدایت کنند, و ایده ها را برای تکنیک های پردازش جدید یا بهبود یافته برای به دست آوردن موادی با ویژگی ها و امکانات ساختاری مورد نظر، تحریک کنند. موضوع اصلی ژورنال سرامیکز اینترنشنال مواد سرامیکی پیشرفته است. سرامیکز اینترنشنال موضوعات مربوط به سرامیک های اکسید و غیر اکسید، شیشه های فانکشنال، سرامیک های شیشه ای، مواد آمورفوس غیر فلزی و غیر آلی (و ترکیب آنها با مواد فلزی و آلی), ذرات, اجسام متراکم یا متخلخل، فیلم های نازک یا ضخیم، و ساختار های لایه دار, درجه بندی شده و کامپوزیت را پوشش می دهد،همچنین مباحث مربوط به فرایند یا پردازش مثل اتصالات سرامیک-سرامیک، یا وصل نمودن سرامیک ها به مواد غیر مشابه، و همینطور پرداخت سطوح و تهویه نیز پوشش داده می شود. علاوه بر تکنیک های پردازش سنتی, مسیرهای جالب تولید، شامل روش های نوآورانه ای که از فشارهای اعمال شده خارجی سود می برند ، میدانهای الکترومغناطیسی و پرتوهای پرانرژی و همینطور رویکردهای از بالا به پایین و سلف اسمبلی (خود مرتب کردن) در نانوتکنولوژی نیز، مورد بحث آن است.

آشنایی با ژورنال سرامیکز اینترنشنال

سایر طرح های ارسالی مورد قبول سرامیکز اینترنشنال

این ژورنال همچنین، استقبال می کند از طرح های ارسالی در زمینه مواد الهام گرفته از طبیعت، مدل سازی چند مقیاسی که بطور تجربی اعتبار سنجی شده باشد، و شبیه سازی برای طراحی مواد، و استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های توصیف ساختار، خواص و رفتار فیزیکی و شیمیایی.

سیستم های ابعاد پایین مرتبط از لحاظ تکنولوژیکی نیز از موارد مورد تمرکز ویژه سرامیکز اینترنشنال هستند. اینها عبارتند از نانو متریال های 0، 1، و 2 بعدی (همچنین شامل CNT ها، گرافن و مواد مرتبط، و کربن های شبه الماس)، نانوکامپوزیت های آنها و همینطور نانو هیبریدها  و نانو ساختارهای چند منظوره سلسله مراتبی که ممکن است اجزای مولکولی، بیولوژیکی، و الکترونیکی را با هم یکی کنند.

سرامیکز اینترنشنال مخصوصا علاقمند به جذب مقالاتی است که با جنبه های علمی بنیادی مرتبط با توسعه طیف کامل سرامیک های پیشرفته سروکار داشته باشند. اینها شامل مثلا تعادل فازی، ترانسفورماسیون ها، واکنش پذیری، فرایندهای انتقال، خواص الکترونیکی و ترمودینامیکی, و همینطور اثرات کوانتومی در مواد کم بعدی هستند.

آشنایی با ژورنال سرامیکز اینترنشنال

اولویت های سرامیکز اینترنشنال

موارد اولویت دار و حیطه های مورد علاقه عبارتند از:

سرامیک ها و کامپوزیت های پیشرفته برای کاربردهای عمرانی, نظامی و صنعتی در دمای اتاق و متوسط، دماهای بالا و فوق العاده بالا،  سرامیک ها و کامپوزیت های ساختاری برای استفاده در محیط های سخت و شدید

  • الکتروسرامیک هایی مانند سرامیک های دی الکتریک و مایکروویو، فروالکتریک ها، پیزوالکتریک ها، پیرو الکتریک ها، ترموالکتریک ها، فروالاستیک ها، سرامیک های مغناطیسی، مولتی فروئیک، نیمه هادی، رسانای یونی سریع، ابررساناهای دارای Tc بالا، و عایق های توپولوژیکی
  • سرامیک های نوری شامل لومینسنت و مواد کروموژنیک، سرامیک های شفاف رسانا و نیمه رسانا، الکتریکی نوری، مغناطیسی نوری، مواد لیزری، فیبرهای نوری غیر آلی، ساختارهای پلاسمونیک، و مواد الکترومغناطیسی.
  • سرامیک های شکافت هسته ای، تکنولوژی های مدیریت پسماندهای هسته ای و فیوژن
  • سرامیک های بیواکتیو (فعال زیستی) برای طیف کامل کاربردهای پزشکی، شامل نانوذرات کاربردی، مواد کامپوزیتی، و نانوساختارهای هیبرید سلسله مراتبی برای مهندسی بافت, عکسبرداری زیستی، رابط های عصبی و ... است.
نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+