چون ما مرجع تخصصی هستیم

درزگیر سرامیک کف

درزگیر سرامیک کف یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می توان به صورت اصولی درزها و خطوط بین کاشی و سرامیک را پر کرد. پس از اینکه سرامیک های کف به طور کامل روی سطح قرار گرفتند، معمولا با دوغاب روی آن ها پوشانده می شود. دوغاب به درزهای کاشی و سرامیک نفوذ می کند و این فضای خالی را پر می کند.
با استفاده از شوینده ها، به مرور زمان دوغاب از بین رفته و درزهای سرامیک ها نمایان می شود. در چنین شرایطی اگر مجددا درزگیری انجام نشود، رطوبت به زیر سرامیک و اطراف آن نفوذ کرده و موجب بروز عیوب ظاهری در محل مورد نظر می شود. در این مطلب از ایران سرام قصد داریم با درزگیر سرامیک کف و طرز استفاده از آن به طور کامل آشنا شویم. با ما همراه باشید. سرامیک سایز بزرگ یکی از با کیفیت ترین سرامیک های سایت ایران سرام است که می توانید قیمت آن را در این سایت مشاهده کنید.

درزگیر سرامیک کف

درزگیر سرامیک کف چیست؟

درزگیر سرامیک کف، محصولی است که برای پوشاندن درزهای کاشی و سرامیک استفاده می شود و در انواع مختلفی تولید می شود. برخی از انواع متداول درزگیر سرامیک کف شامل موارد زیر می شود:

  • درزگیر سرامیک ترکیبی از سیمان و پودر سنگ: یکی از پر کاربردترین نوع درزگیر سرامیک کف با ترکیبی از سیمان سفید و پودر سنگ ساخته می شود. این ترکیب می تواند درزها را به خوبی بپوشاند و سرامیک و کاشی را در جای خود محکم کند. سیمان و پودر سنگ باید به نسبت 1 به 3 ترکیب شوند و با آب رقیق شوند سپس بر روی درزها قرار بگیرند.
  • درزگیر سرامیک خمیر واتر پروف: این نوع درزگیر جزء درزگیرهای آماده می باشد که ماندگاری بالایی دارد. برای استفاده از این نوع درزگیر نیازی به استفاده از آب و سیمان نیست. یکی از مزایای این نوع درزگیر این است که رنگ های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.
  • درزگیر سرامیک پودری: درزگیرهای پودری نوع دیگری از درزگیر هستند که برای استفاده از آن ها کافیست مقداری پودر را با آب مخلوط کنید و بر روی محل مورد نظر پخش کنید. برای استفاده از این نوع درزگیر نیازی به استفاده از سیمان نیست. فقط باید پودر با آب مخلوط شود و به غلظت مناسب برسد.
  • چسب درزگیر سرامیک و کاشی: چسب های درزگیر به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی بتوان از آن ها استفاده کرد. علاوه بر این نیاز به ترکیب شدن با هیچ ماده ای ندارد کافیست آن را بر روی درزها کاشی و سرامیک بزنید تا پوشش کاملی روی آن ایجاد کنند.
  • درزگیر کاشی و سرامیک نانو: یکی از جدیدترین مدل های درزگیر کاشی و سرامیک، درزگیر نانو است. این درزگیر با استفاده از فناوی نانو تولید شده و می تواند کوچکترین حفره ها و درزها را به طور کامل پوشش دهد.

درزگیر سرامیک کف چیست؟

قیمت درزگیر سرامیک کف چقدر است؟

قیمت درزگیر سرامیک کف، کاملا مناسب می باشد و برای خرید آن نیاز به صرف بودجه زیادی نیست. برخی از مدل های درزگیر نسبت به سایر مدل های آن، قیمت بالاتری دارند اما در کل باید گفت با هزینه اندکی می توان یکی از درزگیرهای سرامیک و کاشی را خریداری کرد و آن را مورد استفاده قرار داد.

موارد استفاده درزگیر سرامیک کف

درزگیر سرامیک کف به طور کلی برای پوشاندن درزهای سرامیک و کاشی استفاده می شود اما برخی از مدل های آن مانند خمیر درزگیر را می توان برای کف کولرهای آبی و حتی درزبندی درب و پنجره نیز استفاده کرد. علاوه بر این درزگیرهایی که قدرت چسبندگی بالایی دارند، روی سطوح دیگری مانند کفپوش های چوبی، پلاستیکی، فلزی و انواع پارکت نیز قابل استفاده هستند بنابراین برای عایق بندی و ضد آب نمودن سطوح مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.

موارد استفاده درزگیر سرامیک کف

طرز استفاده درزگیر سرامیک کف

برای استفاده از درزگیر سرامیک کف ابتدا باید سطح مورد نظر را به طور کامل تمیز کرد سپس سطح را خشک کرده و با توجه به دستوری که بر روی درزگیر نوشته شده است، آن را روی سطح، پخش کرد. برخی از درزگیر را به طور مستقیم بر روی درزها کشیده می شوند سپس با یک کاردک صاف می شوند. اما درزگیرهایی که با مخلوطی از سیمان سفید و پودر سنگ تهیه می شوند، به طور کامل بر روی سطح سرامیک پخش می شوند. سپس کمی به آن زمان داده می شود تا سفت شود. در نهایت بعد از خشک شدن مخلوط می توان با کمی آب، ترکیب سیمان و پور سنگ را از روی سایر نواحی تمیز کرد.
در پایان باید گفت استفاده از درزگیر سرامیک کف می تواند عمر مفید سرامیک و کاشی را افزایش دهد و از نفوذ آب و رطوبت به کف ساختمان جلوگیری کند. در صورتی که درزگیرهای قدیمی از بین رفته اند کافیست از یکی از درزگیرهای فوق استفاده کنید تا همانند قبل، زیبایی و استحکام سرامیک و کاشی تامین شود. در صورتی که در ای زمینه تجربه کافی ندارید بهتر است به سراغ درزگیرهای خمیری و چسبی بروید تا با سهولت بیشتری بتوانید عملیات درزگیری را انجام دهید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+