چون ما مرجع تخصصی هستیم

بهترین مدل های سرامیک کف پذیرایی

انتخاب یک سرامیک مناسب جهت زیبایی بخشیدن به فضای زیر پایمان ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که علاوه و زیبایی باید به عوامل دیگری همچون کیفیت و مقاوم بوده آن توجه کرد. سرامیک کف باید سطحی مناسب داشته که خط و خش روی آن شکل نگیرد و به اصطلاح از رخ نیفتد. سرامیک‌هایی که برای کف پذیرایی در نظر گرفته‌ شده‌اند مدل های متنوعی دارند بدین ترتیب دست شما برای انتخاب باز بوده و می‌توانید به راحتی بهترین مدل را تهیه کنید.
این مدل‌ها به صورت ساده و طرحدار هستند و سطحی نرم و زبر دارند. تنوع رنگی در آنها بالا بوده و باعث شده تا با هر محیطی به خوبی ست شوند و زیبایی دکوراسیون هم نقش بسزایی داشته باشند. مدل‌های برجسته و سه بعدی امروزه جز بهترین مدل‌ها هستند که طرفداران زیادی هم دارند. اگر از مدل‌های سرامیک کف پذیرایی با کیفیت بالا استفاده شود، هیچ کف پوشی قادر به رقابت با آنها نخواهد بود.
اگر قصد دارید پذیرایی شما همیشه براق و درخشان باشد قطعا سرامیک‌های بزرگ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که جلوه بزرگتری هم به محیط می‌دهد‌. این سرامیک‌های بزرگ به عنوان بهترین مدل در بازار معرفی می‌شود که برای پذیرایی‌های وسیع گزینه خوبی هستند. سرامیک ‌های ترکیبی هم جز مدل‌های پر طرفدار هستند که شما رگه‌های طبیعی از سنگ درون آنها مشاهده می‌کنید.
این مدل می‌تواند تمام پذیرایی شما را تحت تاثیر زیبایی خود قرار دهد. سرامیک‌های مربعی و مستطیلی هم برای اجرا گزینه خوبی هستند که مدل‌های مستطیلی بیشتر به صورت مورب نصب می‌شوند تا جلوه بهتری داشته باشند.

معیار انتخاب بهترین مدل سرامیک کف پذیرایی چیست؟

معیار انتخاب بهترین مدل سرامیک کف پذیرایی چیست؟

برای انتخاب بهترین مدل سرامیک کف پذیرایی باید معیارهایی از جمله جنس و سایز و میزان ضخامت و همچنین رنگ را مد نظر قرار دهید. حتی قیمت مدل‌های سرامیک کف پذیرایی با توجه به ابعاد آن ها و درجه 1 یا 2 بودن آنها مشخص می‌شود. همچنین نوع خاک بکار رفته در جنس سرامیک، نوع بسته بندی آن، نحوه پخت سرامیک، گالیبره و لیزری بودن آن، طرح های روی سرامیک و برجستگی های روی سرامیک و ... همگی در انتخاب نقش مهمی دارند.
اگر سرامیک کیفیت عالی داشته باشد قطعا از کفپوش هم بهتر خواهد بود. اگر سرامیک سایز بزرگی داشته باشد باید از قطر و ضخامت مناسبی هم برخوردار باشد تا در زمان نصب و حتی استفاده بتواند فشار را به خوبی تحمل کند بدون اینکه دچار ترک خوردگی و شکستگی شود. سایز سرامیک باید با توجه به مساحت محیط انتخاب شود تا بتواند بهترین پوشش دهی را داشته باشد.
توجه به براق و درخشان بودن سطح سرامیک از دیگر معیارهای انتخاب است چون این براق بودن در نورپردازی هم نقش مهمی دارد و باعث روشن تر و حتی بزرگتر دیده شدن محیط پذیرایی می‌شود. اگر سرامیک‌های ترکیبی با رگه‌های طبیعی را انتخاب می‌کنید باید آنها را از ورودی منزل تا پذیرایی نصب کنید که در این صورت بهترین جلوه را خواهد داشت.
معیار دیگری که در انتخاب بهترین مدل باید به آن توجه کرد رنگ ثابت سرامیک است که در این صورت اگر در مجاورت رطوبت و مواد شوینده هم باشد دچار افت کیفیت و رنگ رفتگی نمی‌شود. سرامیک‌هایی که در بسته‌بندی‌های کارتنی و کاملا استاندارد قرار دارند در فرآیند حمل و نقل دچار لب پریدگی و ترک خوردگی نمی ‌شوند بدین ترتیب برای انتخاب بهترین گزینه هستند. توجه به این معیارهای ذکر شده می‌تواند شما را در خرید ایده‌آل یاری کند.

10 مورد از بهترین مدل های سرامیک کف پذیرایی

10 مورد از بهترین مدل های سرامیک کف پذیرایی

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم سرامیک کف پذیرایی وسیع مدل‌‌های مختلفي طراحی و تولید می‌شود و این تنوع بالا در انتخاب مشتری ها تاثیر مستقیم گذاشته است. در اینجا به معرفی ۰۱ مورد از بهترین مدل‌های سرامیک کف پذیرایی می‌پردازیم:
1. سرامیک طرح برجسته؛ که به صورت سه بعدی بوده و استفاده از آن می‌تواند زیبایی محیط را دو چندان کند.
2. سرامیک‌های طرح دار؛ که برگرفته از نقوش طبیعی و اسلیمی و هندسی هستند و رنگ‌های متنوعی هم دارند به طوری که با هر محیطی به خوبی ست می‌شوند.
3. سرامیک شطرنجی؛ که از ترکیب رنگ سیاه و سفید تشکیل شده و اجرای آن در پذیرایی می‌تواند یک جلوه خاصی به محیط ببخشد.
4. سرامیک با طرح طبیعی سنگ‌ها؛ که این مدل دارای رگه‌های ظریف بوده و آن را مشابه سنگ‌های طبیعی کرده است به همین دلیل نصب آنها می‌توان یک فضای طبیعی را خلق کند‌.
5. سرامیک‌های بزرگ بهترین مدل برای خانه‌های کوچک هستند که می‌توانند طول خانه را بیشتر نشان دهند و علاوه بر این خانه شما همیشه تمیز و مرتب است.
6. در دکوراسیون‌های مدت براق و درخشان بودن کف پذیرایی اهمیت زیادی دارد به همین دلیل سرامیک‌های براق بهترین انتخاب هستند.
7. استفاده از سرامیک خط و چهارچوب برای کنار فضا می‌تواند محیط پذیرایی را به خوبی جداسازی کند‌. در این مدل ترکیب رنگ به صورت تیره و روشن بوده که جلوه خاصی به فضا می‌دهد.
8. سرامیک‌های پرسلان به دلیل کیفیت بالا و جنس عالی و همچنین طراحی بی نظیر برای انتخاب کف پذیرایی بهترین گزینه هستند.
9. سرامیک‌های پولیشی و لعاب‌دار هر کدام زیبایی مختص به خود را دارند که به راحتی نصب و اجرا می‌شوند.
10. بهترین مدل سرامیک بافت دار است که بافتی شبیه سنگ دارد.

بهترین مدل های سرامیک کف پذیرایی را ااز سایت اینترنتی ایران سرام خریداری نمایید. در سایت ایران سرام انواع و اقسام مدل ها بصورت کامل همراه با اطلاعات آن موجود است. در صورتی که به کمک نیاز دارید، می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان کمک بگیرید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+