چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک کف پذیرایی سفید براق

تا کنون به این فکر کرده اید که آیا سرامیک کف پذیرایی براق بهتر است یا مات؟
وقتی صحبت از انتخاب سرامیک کف پذیرایی خانه می شود، گزینه‌های فراوانی پیش‌روی ما قرار می‌گیرند. از سرامیک‌های طرح‌دار و رنگی گرفته تا سرامیک طرح چوب و سنگ‌های طبیعی، همگی تصمیم‌گیری را برای ما دشوار می‌کنند. با توجه به اینکه نصب سرامیک کف پذیرایی از پروژه‌های هزینه‌بر محسوب می‌شود و ممکن است تنها یک بار انجام پذیرد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از سرامیک سفید براق بهره‌مند شوید! سرامیک از مزایای متعددی برخوردار است که باعث شده این محصول در مقایسه با سایر گزینه‌ها مانند سنگ طبیعی و چوب کاربرد بیشتری پیدا کند. به لطف کیفیت بالای سرامیک‌های لعابدار و بدون لعاب، حتی تهاجمی‌ترین شوینده‌های شیمیایی مانند سفید کننده یا آمونیاک نمی‌توانند به سرامیک آسیب برسانند یا لکه ایجاد کنند. علاوه بر این، سرامیک در برابر رایج‌ترین اسیدها مانند سرکه، آب لیمو و نوشابه مقاوم است و پس از تماس طولانی مدت این مایعات با سطح کاشی اثری از خود بر جای نمی‌گذارند.

سرامیک کف پذیرایی سفید براق 

مزیت‌های نصب سرامیک در کف پذیرایی

طول عمر بالا
سرامیک یکی از انواع پرکاربرد کفپوش‌های با دوام محسوب می‌شود که به سختی ترک می‌خورد و می‌شکند. این ویژگی باعث شده است که سرامیک به عنوان بهترین گزینه برای مناطقی که در آنها رفت و آمد زیاد است معرفی گردد. سرامیک در برابر ضربه، نفوذ آب و مواد شوینده قوی بسیار مقاوم است و در صورت آسیب دیدگی به راحتی تعمیر و تعویض می‌شود. برای اطلاع از قیمت کاشی نایین و سایر تولید کنندگان معتبر در این صنعت با مشاورین ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

ضد حساسیت
حتما شنیده‌اید که سرامیک ضد حساسیت است. دلیل اصلی این موضوع این است که گرد و غبار و دیگر عوامل حساسیت زا در سرامیک نفوذ نمی‌کنند. سرامیک قابل شستشو است و برای رعایت بهداشت سرامیک نیازی به استفاده از مواد اسیدی و شوینده‌های قوی که خود عامل ایجاد حساسیت هستند، وجود ندارد. در مقایسه اما فرش و موکت محیط را برای مواد حساسیت زا مانند گرد و غبار، کنه‌ها، باکتری‌ها و کپک فراهم می‌سازند. این موضوع برای افراد مبتلا به آلرژی یا آسم می‌تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. توجه داشته باشید که حتی کشیدن جاروبرقی به صورت روزانه مشکل را حل نمی‌کند زیرا جاروبرقی ذرات غبار را در هوا پخش می‌کنند.همچنین این مواد حساسیت زا می‌توانند در اعماق الیاف و زیر فرش جمع شوند.

مزیت‌های نصب سرامیک در کف پذیرایی 

سرامیک کف سفید براق

سرامیک براق سفید از کفپوش‌های برگزیده طراحان دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. شما با نصب سرامیک سفید براق در سالن پذیرایی خود می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • نور بیشتری به فضا می دهید: کاشی سفید براق برای پذیرایی‌هایی که از نور کمی بهره می‌برند بسیار ایده‌آل است. رنگ سفید سرامیک نه تنها خودش روشن است و فضا را بزرگتر به نظر می‌رساند، بلکه نور را در محیط منعکس می‌کند؛ اگر کاشی سفیدی را انتخاب کنید که دارای سطح براق است، این امر حتی بیشتر افزایش می‌یابد.
  • ایجاد کنتراست با سرامیک سفید براق ساده‌تر است: کاشی سفید روشی عالی برای ایجاد کنتراست است. اگر مبلمان یا پرده پذیرایی شما رنگ بندی تیره تری دارد، استفاده از سرامیک می‌تواند با ایجاد کنتراست فضا را زیباتر و مدرن‌تر کند. همچنین می‌توانید خلاقانه عمل کنید و سرامیک کف پذیرایی سفید براق را با دوغاب تیره رنگ قاب بگیرید.
  • با سرامیک سفید براق فضا را پاکیزه جلوه دهید: سفید رنگی است که ما آن را با پاکیزگی مرتبط می‌دانیم و به همین دلیل بسیار منطقی است که بخواهیم از رنگ سفید در کف پذیرایی منزلمان استفاده کنیم. نسبت به سایر کفپوش‌ها، زمان و تلاش بسیار کمتری برای تمیز کردن سرامیک سفید براق لازم است به طوری که حتی با یک دستمال مرطوب می‌توانید لکه‌ها را از روی سطح آنها پاک کنید.
  • طیف گسترده‌ای از رنگ سفید وجود دارد: با توجه به اینکه طیف گسترده‌ای از رنگ سفید وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید سرامیک کف پذیرایی مدرن و شیک به رنگ سفید داشته باشید و آن را به آسانی با سایر وسایل خانه تان هماهنگ کنید.

سرامیک کف سفید براق 

قیمت سرامیک کف سفید براق

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سرامیک کف سفید براق تاثیر می‌گذارند که از مهم‌ترین آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برند و کارخانه تولید کننده سرامیک: تولیدکنندگان داخلی فراوانی سرامیک کف سفید براق را تولید می‌کنند اما کیفیت این محصولات با توجه به تجهیزات و ماشین‌آلاتی که در فرایند تولید آنها نقش دارند در هر کارخانه متفاوت است.
  • ابعاد: سرامیک کف سفید براق در ابعاد متنوعی تولید می‌شود. بی‌شک هر چه ابعاد سرامیک بزرگ‌تر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • متراژ: متراژ محیطی که قرار است در آن سرامیک سفید براق نصب شود نشان دهنده تعداد سرامیک مورد نیاز شما است.

فروشگاه آنلاین ایران سرام به عنوان معتبرترین و حرفه‌ای ترین عرضه کنندگان کاشی و سرامیک در سطح ایران با شناسایی بهترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک و بررسی نیاز بازار توانسته‌ است باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را در قالب یک فروشگاه اینترنتی در دسترس مصرف کننده قرار دهد. ایران سرام توانسته است با حذف واسطه‌ها انواع کاشی و سرامیک را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برساند. برای کسب اطلاع از موجودی انبار و دریافت قیمت روز سرامیک سفید براق با متخصصان ایران سرام تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+