چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک اسلب مرجان

شرکت کاشی مرجان با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت کاشی و سرامیک و با بهره‌مندی از به‌روزترین فناوری و ماشین آلات صنعتی توانسته است برترین سرامیک اسلب موجود در بازار را با نام تجاری خود در دسترس مصرف کننده قرار دهد. شرکت کاشی مرجان به دلیل فعالیت حرفه‌ای در زمینه توانسته است جوایز و افتخارات بی‌شماری را از آن خود کند. از میان این جوایز می توان به جایزه ملی تعالی سازمانی، صادرکننده نمونه استان اصفهان، واحد نمونه صنعت استان اصفهان در دو سال پیاپی و همچنین نشان افتخار از جشنواره تولید ملی-افتخار ملی اشاره کرد. سراکی مرجان علاوه بر تولید کاشی‌های پرسلان مات، پولیش و نیمه پولیش، کاشی‌های دکوراتیو و لوکس و کاشی‌های ضد اسید صنعتی به تولید سرامیک در سایزهای بزرگ نیز می‌پردازد. در حقیقت، فناوری مدرن سرامیک مرجان این امکان را برای تولید کننده فراهم ساخته است که سرامیک را در ابعاد بسیار بزرگ تولید نماید. سرامیک سایز بزرگ که با نام اسلب شناخته می‌شود به دلیل ویژگی‌های خود در نصب و طراحی محبوبیت منحصر به فردی کسب کرده است. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

از سرامیک مرجان برای کفپوش کردن محیط های بسیاری استفاده می شود. یکی از این مکان ها کف حیاط است. برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک از جمله کاشی استخری و جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط مرجان با مشاورین ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

سرامیک اسلب مرجان 

مزایای سرامیک اسلب مرجان

در نظر داشته باشید مواردی که در ادامه خواهید خواند تنها زمانی محقق می‌شوند که شما یک تولید کننده قابل اعتماد و مشهوری همچون کاشی مرجان در کنار خود داشته باشید که برای نیازهای شما راه حل ویژه‌ای ارائه دهد. اجازه دهید شما را با مزایای بهترین برند سرامیک اسلب آشنا کنیم.

  • استحکام: سرامیک اسلب مرجان از مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و روطب برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود طول عمر این محصول درجه یک افزایش پیدا کند.
  • تعمیر و نگهداری: سرامیک اسلب مرجان از باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه شده است و نیازی به هزینه تعمیر و نگهداری ندارد. در صورتی که سرامیک اسلب به درستی نصب شود سال‌ها می‌تواند بدون آسیب دیدگی برای شما کار کند.
  • پوشش یکدست: نصب سرامیک اسلب مرجان به دلیل وجود اتصالات کمتر از سرامیک معمولی فضایی یکدست برای شما فراهم می‌سازد.
  • ضایعات کمتر: در صورت استفاده از سرامیک اسلب مرجان دور ریز و ضایعات کمتری ایجاد می‌شود.
  • نصب آسان: زمان نصب سرامیک اسلب مرجان از سرامیک معمولی کمتر است در نتیجه هزینه نصب شما به شدت کاهش می‌یابد.
  • پاکیزگی: بدیهی است که حفظ پاکیزگی کفپوش‌های یک دست ساده‌تر از کفپوش‌های چند تکه است. هر جه اتصالات مابین سرامیک کمتر باشد، فضای کمتری برای جذب گرد و غبار و کثیفی وجود خواهد داشت.
  • زیبایی: سرامیک اسلب مرجان با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود و دست طراحان دکوراسیون داخلی را برای خلاقانه عمل کردن باز می‌گذارد.

مزایای سرامیک اسلب مرجان 

قیمت سرامیک اسلب مرجان

سرامیک اسلب مرجان یکی از محصولات پرتنوع بازار است که از کاربردهای فراوانی مانند بدنه و کف فضاهای داخلی و خارجی برخوردار است. سرامیک اسلب مرجان را می‌توان در فضای داخلی ساختمان‌ها مانند کف سالن و پذیرایی، کف و دیوارهای لابی، ورودی ساختما ، دیوارهای شومینه و آسانسور، فضای پشت تلویزیون، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، مراکز تجاری، ساختمان‌های لوکس و مکان‌های دیگر مشاهده کرد. سرامیک اسلب یکی از انواع سرامیک‌هایی است که به صورت تخته‌ای یا ورقه‌ای ساخته می‌شود و همین ویژگی علاوه بر کاهش هزینه نصب می‌تواند فضا را بزرگتر به نظر برساند. قیمت سرامیک اسلب مرجان تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که از مهمترین آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ابعاد سرامیک اسلب مرجان
  • ضخمت سرامیک اسلب مرجان
  • طرح و رنگ سرامیک اسب مرجان
  • درجه کیفیت سرامیک اسب مرجان
  • میزان سفارش مشتری و متراژ
  • محل بارگیری و تحویل

قیمت سرامیک اسلب مرجان 

ایران سرام ارائه دهنده انواع سرامیک اسلب مرجان

ایران سرام به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی توزیع کننده کاشی و سرامیک به صورت آنلاین با ایجاد درگاه پرداخت امن اینترنتی این اطمینان خاطر را برای شما فراهم می‌کند که سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن و با تضمین سلامت کالا به دست شما برساند. ایران سرام با آگاهی از روش‌های جدید طراحی داخلی ساختمان که در آن استفاده از ورق‌های بزرگ اسلب به جای کاشی‌های کوچکتر متداول شده است، اقدام به گردآوری انواع سرامیک اسلب به ویژه سرامیک اسلب تولید شده توسط کاشی مرجان کرده است. شما به راحتی می‌توانید وارد دسته بندی‌های متنوع ایران سرام شوید و محصول مورد نظر را با قیمت درج شده در زیرش مشاهده فرمایید. اگر هنوز برای تهیه سرامیک مورد نظر دچار تردید هستید می‌توانید با متخصصان ایران سرام تماس گرفته و با توضیح فضا و نیازهای خود برترین سرامیک اسلب ایرانی مرجان را از این فروشگاه معتبر تهیه فرمایید. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+