چون ما مرجع تخصصی هستیم

آیا سرامیک برای کف حیاط مناسب است

از آن جا که حیاط محل تردد و رفت آمد افراد و احتمالا پارکینگ خودرو است، نوع پوششی که برای آن انتخاب می شود نیز اهمیت بسیاری دارد. در گذشته معمولا از سنگ و موزائیک، برای این کار استفاده می کردند، اما امروزه به دلیل گران شدن موزائیک، افراد سرامیک را ترجیح می دهند. اما این که سرامیک بهتر و مقاوم تر است یا موزاییک و سنگ، موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آیا سرامیک برای کف حیاط مقاومت کافی دارد؟

سرامیک و موزائیک هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بهتر است برای انتخاب کفپوش مناسب حیاط، به شرایطی که محیط دارد دقت کنید. در ادامه به مقایسه این دو محصول خواهیم پرداخت. برای خرید و اطلاع از ارزان ترین قیمت سرامیک کف با ما در ایران سرام همراه بمانید.

آیا سرامیک مقاومت کافی برای کف حیاط را دارد؟
اولین و مهم ترین ویژگی سرامیک برای کف حیاط یا پارکینگ، مقاومت آن است. همان طور که می دانید سرامیک مانند آجر از خاک رس تهیه می شود. سرامیک در برابر حرارت، مانند آتش سوزی یا گرما و سرمای هوا و همچنین در برابر فشار و ضربه، رطوبت و مواد شیمیایی، مقاومت بالایی از خود نشان داده و می تواند گزینه مناسبی برای حیاط و محیط بیرون از منزل باشد. در حالی که موزائیک در برابر انبساط و انقباض مقاوم نیست. البته با پیشرفت تکنولوژی موزائیک های مختلفی با درجه مقاومت متفاوتی، در بازار عرضه شده اند که می توانید آن ها را تهیه کنید.
ویژگی دیگر سرامیک ها، داشتن طرح های متنوع در بازار است. افراد با سلیقه های مختلف و برای مکان های متفاوت می توانند از بین طرح های فراوان و گوناگون آن انتخاب کنند. نصب آسان، وزن کم و مقرون به صرفه بودن هم از ویژگی ها و محاسن سرامیک ها است. نصب موزائیک نسبت به سرامیک سخت تر و پر هزینه تر است، ولی موزائیک استقامت و جذب آب کمتری نسبت به سرامیک دارد.
از جمله نکاتی که باید در انتخاب کف پوش برای پارکینگ به آن دقت کنید، میزان جذب آب است. هرچه میزان جذب آب کمتر باشد طول عمر کفپوش هم بالاتر می رود. معمولا موزائیک ها جذب آب کمتری دارند؛ بنابراین در صورت انجماد در هوای سرد دچار شکستگی نمی شوند. همچنین متریال انتخابی شما، باید در برابر ساییدگی هم مقاومت بالا داشته باشد. برای مکان های پر تردد مثل پارکینگ ها، موزائیک بهترین گزینه است.
نکته دوم میزان سر یا لیز بودن پوشش انتخابی شما است. اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید، باید به این نکته دقت زیادی داشته باشید. در زمستان که کف زمین پوشیده از برف می شود یا یخ می زند، سر نبودن پوشش کف حیاط بسیار مهم است؛ در نتیجه سرامیک گزینه مناسبی نخواهد بود. در مناطق گرم و خشک باید به میزان مقاومت سرامیک یا موزائیک مورد نظر خود در برابر گرما و تابش نور خورشید و همچنین میزان انعکاس نور محیط هم دقت کنید.

کف پارکینگ موزاییک یا سرامیک؟

کف پارکینگ موزائیک یا سرامیک؟

با توجه به ویژگی های مثبت و منفی سرامیک ها و موزائیک ها باید به شرایط محل مورد نظرتان دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سرامیک برای حیاط های رو باز و بدون سقف گزینه مناسبی نخواهد بود. موزائیک ها در برابر تابش مستقیم آفتاب، برف و باران مقاومت بالاتری نسبت به سرامیک دارند. میزان رفت و آمد در محل مورد نظرتان هم نکته مهمی است. در مکان هایی که رفت و آمد ماشین بیشتر است، مثل پارکینگ ها، بهتر است موزائیک هایی را که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و فشار بالا دارند، انتخاب کنید. اما اگر مکان مورد نظرتان بیشتر محل رفت و آمد افراد است، باید به میزان لغزندگی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی برای شستشو و نظافت دقت کنید.

با توجه به مطالبی که گفته شد، این که سرامیک بهتر است یا موزائیک کاملا بستگی به سلیقه و شرایط مکان مورد نظرتان دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت ساختمان سازی، انواع مختلفی از سرامیک ها و موزائیک ها تولید شده اند که از نظر مقاومت و زیبایی در سطوح مختلفی هستند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت گروه ایران سرام، انواع مختلف و متفاوتی از سرامیک ها و موزائیک ها را مشاهده کنید. سپس با کسب اطلاعات کافی از مشاوران با خیال راحت کف پوش مورد علاقه تان را انتخاب و خریداری کنید. بی شک جدید ترین مدل های موجود در بازار را در طرح و رنگ های متفاوت در سایت ما خواهید یافت. همچنین شما عزیزان می توانید انواع سرامیک مشکی را مشاهده کنید و در صورتی که آن ها را پسندیدید، به صورت آنلاین سفارش دهید.

سرامیک درجه 4 اصفهان

146,000 تومان سرامیک مدل لایت استون روشن 60*60 - سارا کاشی موجود نمي باشد
146,000 تومان سرامیک مدل لایت استون تیره 60*60 - سارا کاشی موجود نمي باشد
146,000 تومان سرامیک مدل سیتا 60*60 - سارا کاشی موجود نمي باشد

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+